Pomoc zdalna
Poza tradycyjną wizytą serwisową, Serwis Komputerowy oferuje dodatkowo wszystkim Klientom pomoc zdalną, która skraca czas reakcji do niezbędnego minimum.
Pomoc zdalna, to oferta przygotowana z myślą o klientach, ceniących sobie przede wszystkim wygodę i niską cenę.
Dzięki tej usłudze większość problemów jestem w stanie rozwiązać bez konieczność przyjazdu do Państwa firmy lub domu. Oszczędza to Państwa czas oraz pieniądze, które przeznaczylibyśmy na dojazd w sytuacji tradycyjnej interwencji serwisowej.
Usługa pomocy zdalnej umożliwia Państwu korzystanie ze zdalnego serwisu komputerowego świadczonego przez naszych techników. Jeśli wystąpi awaria związana z konfiguracją programów, oprogramowania, systemu operacyjnego czy sprzętu komputerowego, która uniemożliwi pracę lub znacznie ją utrudnia, nasz specjalista połączy się zdalnie z Państwa komputerem a następnie zlokalizuje i naprawi wszystkie występujące problemy. Oczywiście w sytuacji, gdy zdalna pomoc okaże się niewystarczająca, nasz serwisant przyjedzie do Państwa i pozostanie do momentu naprawienia usterki. Co więcej, usługa ta umożliwia połączenie się z Państwa komputerem w dowolnym miejscu na świecie.
Warunkiem otrzymania pomocy zdalnej jest działające łącze Internetowe i funkcjonalność komputera pozwalająca na otwieranie stron internetowych w dowolnej przeglądarce.
Pomoc zdalna daje możliwość nie tylko na przeprowadzenie napraw, ale również pozwala instalować oprogramowanie lub sterowniki do urządzeń zewnętrznych (takich jak: drukarki, skanery itp.), a także konfigurować system operacyjny i instalować programy.
Oto, jak wygląda procedura działania usługi Pomocy Zdalnej krok po kroku:
- Klient kontaktuje się telefonicznie z naszą firmą i informuje nas o zaistniałym problemie.
- Serwisant ocenia czy spełnione są warunki techniczne umożliwiające naprawę za pośrednictwem pomocy zdalnej.
- Należy pobrać i zapisać na dysku program pomocy zdalnej zamieszczony na naszej stronie internetowej.
- W trakcie rozmowy z naszym serwisantem należy uruchomić pobrany wcześniej program
- Nasz serwisant łączy się z komputerem Klienta i dokonuje niezbędnych napraw.
- Połączenie umożliwia nam dostęp do pulpitu komputera Klienta i dzięki temu możemy rozwiązać zaistniały problem.
- Połączenie jest szyfrowane, dzięki czemu usługa ta jest w 100% bezpieczna.
- Klient weryfikuje, czy zgłoszony problem został naprawiony i kończy działanie programu pomocy zdalnej.
Program do pomocy zdalnej jest dostępny do pobrania TUTAJ .
Niektóre naprawy programowe wykonywane przez nas Online:
- konfiguracja komputera lub laptopa,
- usunięcie wirusa, spyware, robaka,
- konfiguracja poczty, internetu, backupu,
- usunięcie problemów użytkownika,
- odzyskiwanie zagubionych plików i dokumentów,
- instalacja drukarek i urządzeń peryferyjnych,
- instalacja oprogramowania online,
- nauka obsługi komputera i programów,
- pomoc w konfiguracji oprogramowania,
- optymalizacja systemu operacyjnego online,
- tuning i przyśpieszenie systemu operacyjnego,
- wszystkie inne naprawy programowe Twojego komputera.